teisipäev, 4. märts 2014

Ülesanne 1. Ajaveebi loomine ja enesetutvustus

Olen Katrin Kõre, 21-aastane ning elan hetkel Tallinnas. Õpin Tallinna Ülikooli Pedagoogilises Seminaris teisel kursusel alushariduse pedagoogiks. Enne Tallinnasse õppima tulekut, elasin Ida-Virumaal, Avinurmes. Lõpetasin Avinurme Gümnaasiumi. Mul on kaks õde-üks on vanem ja teine on noorem. 

Vasakult: noorem õde Kertu, vanem õde Kristiina ja mina.
Natuke ka minu hobidest. Pean ennast aktiivseks tugitoolisportlaseks. Vabal ajal vaatan jalgpalli. Jälgin Hispaania La Ligat ja enamasti vaatan Real Madridi mänge, sest teiste klubide mängude vaatamiseks ei jää lihtsalt aega. Loomulikult vaatan jalgpalli maailmameistrivõistlusi ja euroopameistrivõistlusi. Käin staadionil vaatamas Eesti jalgpallikoondise mänge. Vaatan ka Vormel 1-te. Võimalikult palju aega olen koos noorema õe ja sõpradega. 

Vasakul on Mariliis, minu parim sõbranna gümnaasiumist ja paremal olen mina.

Merje, minu parim sõbranna kõrgkoolist.








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar